judith e cole

judith e cole Blog

12+ Gefeliciteerd 65 Jaar Humor

12+ Gefeliciteerd 65 Jaar Humor. Dus tijd om het opperhoofd van babyboomend nederland in het zonnetje te zetten. Ik bezit een groot aantal websites omtrent alles wat te maken heeft met humor.

Verjaardagswensen 20 Jaar De Leukste Verjaardagswensen
Verjaardagswensen 20 Jaar De Leukste Verjaardagswensen from www.verjaardagswens.eu
Het zou zomaar zijn laatste verjaardag kunnen zijn, dus ik wil iets speciaals doen. Gefeliciteerd 65 jarige met een prachtige verjaardagswens op een kaart. Even dione de graaf langs sturen, s.

Mijn vader wordt binnenkort 65 jaar.

Ook als iemand 16, 18, 21, 65, 80 of bijvoorbeeld 100 jaar is geworden zijn er teksten te gebruiken die de leeftijd extra aandacht geven. Steeds meer mensen plakken er nog een paar jaar aan vast. Volgens mij mag je er weer een jaartje bij @jeadvocaat als de inkomsten van 40 jaar werken op het niveau liggen van 20 jaar, dan zou ik het tarief vandaag nog aanpassen en over 10 jaar met. 65 jaar worden is altijd toch een beetje een mijlpaal in het leven.


Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul 12+ Gefeliciteerd 65 Jaar Humor. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://judithecole.blogspot.com/2019/12/12-gefeliciteerd-65-jaar-humor.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Shirley M. Lamont - donderdag 12 december 2019

Belum ada komentar untuk "12+ Gefeliciteerd 65 Jaar Humor"

Een reactie posten