judith e cole

judith e cole Blog

12+ Ik Mis Je Papa Afbeeldingen

12+ Ik Mis Je Papa Afbeeldingen. Laura omloop sings 'ik mis je zo papa' at peter live (c) 2010 vrt (c) 2010 stoopienet live! The 5th track from the first laura's album 'verliefd' (with lyrics) de 5de track van de eerste laura's album 'verliefd' (met songteksten) audio bit rate.

Papa Ik Mis Je Gedichten Ktv97 Agbc
Papa Ik Mis Je Gedichten Ktv97 Agbc from lessenvanlisa.nl
Ik mis je lichaam on me heen. Ik begrijp niet papa waarom jij niet meer bij ons kan wonen. Ik mis je veel meer dan je weet.

Laura omloop over the rainbow.

Ik slaap niet meer, geen teken van jou ik begrijp niet papa waarom jij niet meer bij ons kan wonen weet je dan niet hoeveel ik van je hou 'k zie je even graag als mama ik wou dat ik je dat kon tonen. Ik mis je zo will tura with lyrics. Ik mis je zo papa. Gecondoleerd, en dat met de kerst je hebt hem ook al 7 weken niet gezien, wat vreselijk, ik leef met je mee.sterkte voor jou en je familie, er zijn nu gewoon geen woorden goed genoeg.


Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dengan judul 12+ Ik Mis Je Papa Afbeeldingen. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL https://judithecole.blogspot.com/2019/04/12-ik-mis-je-papa-afbeeldingen.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Shirley M. Lamont - dinsdag 9 april 2019

Belum ada komentar untuk "12+ Ik Mis Je Papa Afbeeldingen"

Een reactie posten